Аналіз
роботи КЗДО №1
Березівської міської
ради Одеської області
на
літній оздоровчий період 2024 року.
З 01.06.по 30.08.2024 року Комунальний заклад дошкільної освіти №1 перейшов на літній оздоровчий період , згідно Листа МОН від 31.05.2023
№ 4/1798-23 "Про організацію діяльності закладів освіти дошкільної освіти в літній період в умовах воєнного стану", Листа МОН від 22.06.2022 р. № 1/6894-22 “ Про методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти в літній період ” та Листа МОН від 02.09.2016 № 1/9-456 “Щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи у дошкільних навчальних закладах », наказу управління освіти , молоді, спорту та культури № 137/ОД від 22 травня 2024 року « Про організацію оздоровлення дітей у ЗДО та дошкільних підрозділах закладів загальної середньої освіти»
Протягом
літа в закладі працювало:
в
червні – 5 група (в середньому 55
дітей);
в
липні – 4 групи (в середньому 54 дитини);
в серпні – 5 групи (в середньому 50 дітей);
В умовах продовження дії воєнного стану
в Україні пріоритетним
завданням педагогічного колективу
є безпечне проведення літнього періоду в ЗДО. В цей період основною
метою було створення ефективних умов для
оздоровлення дітей, розвитку їхніх пізнавальних інтересів і творчих
здібностей.
Одне з основних завдань, яке стояло перед педагогами, — організувати освітній
процес у ЗДО в літній період із максимальною користю для дітей,
водночас убезпечивши всіх його учасників.
Основні напрями
діяльності ЗДО в літній період:
- організація безпечного освітнього простору;
-
забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу;
-
використання літнього періоду для оздоровлення та всебічного розвитку дітей,
їхніх творчих здібностей.
У літній період збільшився час перебування
дітей на свіжому повітрі. Якщо під час сигналу тривоги діти знаходяться на
подвір’ї закладу, вихователь організовує їх та супроводжує до найпростішого укриття ( правило двох стін). Укриття
в ЗДО розраховано на 55 осіб (вихованців та працівників).
Під час
роботи з дітьми педагоги дотримувались всіх
вимог щодо безпеки життєдіяльності
під час повітряної тривоги. Залежно
від ситуації, умов та часу перебування в укритті дітям вихователі пропонували різні активності. Якщо діти були стривожені через гучні звуки сирени, то
педагоги переключали їхню увагу на інші
звуки. Пропонували їм мультфільми, співати,
промовляти добре знайомі віршики,
імітувати голоси тварин тощо.
У літній період більшість часу діти перебувають
на свіжому повітрі. Тому вихователі
систематично звертали увагу дітей на необхідність дотримання правил
поведінки та техніки безпеки .
Впродовж оздоровчого періоду педагоги забезпечували
оптимальний руховий режим вихованців
з урахуванням годин
найбільшої сонячної активності
та добових піків
температури повітря. Попередженню
перегріву вихованців сприяло
дотримання питного режиму.
Завдяки вжитим заходам
впродовж літа
не було зафіксовано жодного
випадку перегрівання. Особливістю загартування в літній період було
використання природних факторів: сонця, повітря та води, вони підвищують
опірність організму до переохолодження та інфекційних захворювань.
Ефективним засобом оздоровлення для дітей були прогулянки.
Активна діяльність на прогулянці (самостійні ігри, фізкультурні комплекси,
спортивні розваги, спостереження, тощо) сприяла розвитку у дітей основних
рухів, формуванню фізичних якостей, підвищенню життєвого тонусу, всебічному
розвитку. Тому в літній період забезпечувалась максимальна тривалість щодо
перебування дітей на свіжому повітрі. З метою безпеки в період загроз обстрілів екскурсії, піші
переходи, мандрівки поза межами закладу не проводились.
У літній період педагоги організовували освітню взаємодію
з дітьми:
-
оздоровлення дітей, створення умов для активного відпочинку; закріплення, -
уточнення, розширення запасу набутих упродовж навчального року знань;
-
збагачувати досвід використання набутих знань та умінь під час різних видів
дитячої діяльності — рухової, ігрової, пізнавальної,
комунікативно-мовленнєвої, художньої, предметно-практичної тощо.
З метою оптимізації
освітньої роботи в
оздоровчий період вихователем- методистом була проведена низка методичних заходів:
-
педагоги були ознайомлені
з законодавчими та
інструктивними документами, які
регламентують роботу закладів дошкільної освіти в літній оздоровчий
період та особливостями організації освітнього процесу в умовах дії воєнного
стану;
-
складено орієнтовний розклад освітньої діяльності, розпорядок дня, план заходів
музично-естетичного та фізкультурно-оздоровчого напрямів;
-
своєчасно проведені інструктажі
педагогічного та технічного
персоналу з питань
безпеки життєдіяльності дітей та охорони праці ;
-
проінформовано батьків про підготовку та особливості перебігу літньої
оздоровчої кампанії у ЗДО.
Для
підвищення якості освітньої
роботи вихователям
були надані рекомендації щодо
планування, організації та
змісту роботи ЗДО
в оздоровчий період, особливостей організації освітнього
процесу в умовах дії воєнного стану, формування основ патріотичного виховання дітей дошкільного віку під час різних видів
діяльності.
Однією з
умов збереження та
зміцнення здоров’я дітей,
підвищення опору
їх організму до хвороб є
повноцінне харчування. Організація харчування дітей в літній період здійснювалася відповідно до документів:
Постанови Кабінету Міністрів України «Про
затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та
дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 р. № 305, Інструкції
з організації харчування дітей у
закладах дошкільної освіти, затвердженої
спільним наказом Міністерства
освіти і науки України та Міністерством охорони здоров’я України від
17.04. 2006 року № 298/227, Листа МОН «Щодо, порядку запровадження
системи НАССР у закладах дошкільної освіти» від 05.09.2019 р. №1/9-552 та інших
нормативних документів з цього питання.
Постійно
велася робота по формуванню у дітей особистої безпеки: попередження
дорожньо-транспортного травматизму, пожежної безпеки, безпеки в побуті, основ
цивільного захисту. Протягом літа проводились бесіди, читання художньої
літератури на теми : безпека в побуті,
безпека на дорогах, пожежна безпека, спеціальні заняття з використанням
цифрових ресурсів. Проводилась робота з формування основ патріотичного виховання дітей
в процесі ігрової діяльності. Виховання у дітей шанобливого ставлення до
родини, Батьківщини, поваги до народних традицій та звичаїв, рідної та
державної мови, під час бесід, читання художньої літератури, перегляду
відеоматеріалів, з допомогою дидактичних настільно-друкованих ігор.
Для того щоб зробити перебування дітей у дитячому
садку влітку цікавим і невимушеним, педагогічний колектив ЗДО основну увагу
приділяв інтегрованим заняттям в ігровій формі, дидактичним іграм, пошуково-дослідницькій,
художньо-естетичній діяльності.
На період літнього оздоровлення планували
освітню роботу з дітьми за тематичними тижнями: проводили заняття, дидактичні
ігри, сюжетно-рольові ігри, бесіди, екскурсії по території.
Проводились свята : «День захисту дітей», «День
незалежності України», «Спортивні розваги».
Аналізуючи роботу закладу дошкільної освіти в літній
оздоровчий період 2024 року та з метою створення оптимальних умов для оздоровлення
вихованців, в 2025 році колектив ставить
такі завдання:
-
Надання психологічної підтримки дітям,
які переживають вплив кризових подій. Зокрема, дітей потрібно навчати
елементарним технікам зняття психоемоційного та фізичного напруження.
-
Продовжувати створювати оптимальні умови
для зміцнення здоров’я дітей, емоційного комфорту та формування основ здорового
способу життя.
-
Продовжувати роботу з формування основ
патріотичного виховання дітей
дошкільного віку під час різних видів діяльності.
-
Поліпшити
якість роботи з питань формування у
дітей навичок безпечної поведінки.
Директор КЗДО №1 Наталія МАЦІЄВСЬКА
________________________________________________________________________
Звіт директора закладу
дошкільної освіти № 1
Березівської міської ради Одеської області Мацієвської Наталії Григорівни
за 2023-2024 навчальний рік
Загальні відомості про навчальний заклад
Комунальний заклад дошкільної освіти №1 Березівської міської ради Одеської області розпочав фінкціонування в 1975 році. Проектна потужність - 120 дітей, 6 вікових групи. Загальна площа приміщень – 960 м.кв.
Режим роботи 10,5 годин щоденно з 7:30 до 18:00 окрім суботи , неділі .
Юридична адреса: 67300
вул. Свято -
Миколаївська,49
м. Березівка
Березівський район
Березівська область
Засновником КЗДО №1 є
Березівська міська рада, яка здійснює його фінансування,
матеріально-технічне забезпечення, харчування та медичне обслуговування, органом
управління – Управління освіти, молоді,
спорту та культури виконавчого комітету Березівської міської ради.
Протягом 2023-2024 навчального року в закладі функціонували
5 вікових груп, а саме 1 група раннього
віку та 4 дошкільного віку з наповнюваністю 107
дітей віком від 2 до 7 років:
- група раннього віку ( до 3 років) – 23 вихованці;
- І молодша група (4-5 рік життя) – 14 вихованців;
- ІІ молодша група (4-5 рік життя) – 19 вихованців;
- середня група (5-6-7 років життя) - 29 вихованців.
Реалізація
освітнього процесу
Заклад дошкільної освіти у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад України, іншими нормативно-правовими актами, Статутом ЗДО, Правилами внутрішнього розпорядку, посадовими та робочими інструкціями, Лист МОН « Про організацію безпечного освітнього простору в закладах дошкільної освіти та обладнання укриття» № 1/8820-23 від 20.06.2023, Листами МОН № 1/3845-22 від 02.04.22 року «Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні», ,«Методичні рекомендації про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2023/2024 навчальному році» та інших розпорядчих документів.
Навчальний рік у закладі дошкільної освіти починається 1 вересня і
закінчується 31 травня наступного року. З 1 червня до 31 серпня - оздоровчий період.
КЗДО здійснює свою діяльність відповідно до плану роботи, який складається на навчальний
рік та період оздоровлення, схвалюється педагогічною радою, затверджується
керівником.
Протягом 2023-2024 навчального року колектив працював над
такими річними завданнями:
1.Виховання у дошкільнят позитивного ставлення
до збереження свого здоров’я і життя в сучасних умовах (в умовах воєнного
стану).
2.Формування логіко-математичного аспекту дошкільників (від цікавої математики до логіко-математичного розвитку).
Освітній процес в КЗДО №1
визначається Базовим компонентом дошкільної освіти та реалізується через
виконання освітньою програмою для дітей
від 2 до 7 років «Дитина» .
Відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту» діяльність КЗДО № 1 регламентується Освітньою програмою закладу, річним планом роботи, який визначає мету, завдання, а також зміст, форми, методи і засоби досягнення поставлених завдань. Річний план на 2023-2024 навчальний рік та оздоровчий період 2024 року схвалено педагогічною радою та затверджено директором. Зміст річного плану відповідає поставленим завданням. Заслуговує на увагу доцільність та дієвість обраних форм роботи та заходів з усіма членами освітнього процесу.
Всі заходи методичного спрямування проводилися відповідно до річного
плану закладу дошкільної освіти на 2023-2024 н.р. На протязі навчального року було проведено:
- чотири педагогічних рад,
- комплексні та тематичні вивчення з оформленням відповідних довідок, матеріалів до них.
- колективні перегляди .
- проведено консультацій для вихователів.
- систематично організовуються тематичні виставки робіт дітей та батьків, оформлення стендів.
- діяльність закладу висвітлено на сайті ЗДО.
Роботу колективу спрямовано на виконання та реалізацію пріоритетних завдань через різні форми роботи: педагогічні ради, семінари-практикуми, круглі столи, колективні перегляди, консультації, тематичні виставки тощо. Методичний кабінет має певну базу для забезпечення якості освітньої роботи з дітьми (нормативні документи, перспективне та календарне планування роботи педагогів, розробки конспектів занять та інших форм роботи, сценарії розваг та свят тощо).
Враховуючи безпекову ситуацію у нашому регіоні заклад працював у очному
форматі весь 2023/2024 навчальний рік. У
закладі створені умови для навчання і виховання дітей в умовах воєнного стану в
Україні. Для оптимального рухового режиму є в наявності музичний, спортивний та
ігрові майданчики.
Діяльність КЗДО №1 направлена на забезпечення
реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб
громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх
фізичного, розумового й духовного розвитку.
Кадрове забезпечення
Заклад дошкільної
освіти №1 на 100% забезпечено педагогічними
кадрами та технічним персоналом (відповідно до
штатного розпису). Всього
працівників в закладі дошкільної освіти – 29. З них педагогів – 11.
Фаховий рівень педагогів
Освітній рівень педагогічних
працівників
Розподіл педагогів за стажем педагогічної
діяльності становить
Розподіл педагогічних працівників за віком
Стимулюванню цілеспрямованого
безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних
працівників, розвитку творчої ініціативи, забезпечення ефективності освітнього
процесу сприяла атестація, яка проводилася
відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, згідно
перспективного плану на 5 років у зазначені терміни . У 2023 – 2024 навчальному
році позачергово проатестовано два педагоги. З них: вихователь Наумук С.П. – присвоєно кваліфікаційну категорію
«спеціаліст першої категорії»; музичний керівник Панькова С.М. - присвоєно
кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії».
Курси підвищення кваліфікації при КЗВО ОАНО Одеської обласної ради у 2023-2024 н.р. пройшли: директор Мацієвська
Н.Г., вихователь-методист Михалюк Т.М.,
, вихователі Поліщук А.І., Білоус В.А., Федорова А.В., Руська А.В., Мажарова
О.В., Наумук С.П., Раль Я.В., музичний керівник Панькова С.М.
На сьогодні, підвищення кваліфікації педагогічних працівників не
обмежується лише курсами підвищення кваліфікації. Підвищення кваліфікації
педагогів на сучасному етапі здійснюється шляхом формальної, неформальної та
інформальної освіти за очною, заочною, дистанційною формами навчання або їхнім
поєднанням. Педагоги мають можливість самостійно долучитися до
короткострокового підвищення кваліфікації шляхом участі у тренінгах, семінарах,
семінарах-практикумах, семінарахнарадах, вебінарах, майстер-класах за різними
професійними темами і проблемами. Упродовж навчального року чотири педагоги
закладу вивчали сучасні актуальні проблеми та окремі аспекти дошкільної освіти
через вище названі форми роботи та отримали відповідні сертифікати.
Система роботи щодо
соціального захисту дитини.
У 2023-2024 н.р. у закладі виховуються 30 діток, що належать до пільгових категорій , а саме:
ВПО- 1 дитина ,
батьки учасниками АТО, Захисники та Захисниці 18 дітей,
малозабезпечені - 5 дітей
багатодітні - 6 дітей
Адміністрацією закладу своєчасно оформляються та подаються до управління освіти клопотання та необхідні документи для отримання такими родинами пільги - безоплатного харчування.
Надається
методична і консультативна допомога сім'ям, забезпечується процес включення
батьків у роботу з виховання, навчання та адаптації дитини.
Організація харчування
Повноцінне та якісне харчування є невід’ємною складовою зміцнення здоров’я дітей. Організація харчування ведеться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 « Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» зі змінами від 28.07. 2021 № 786; Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах ( наказ МОН та МОЗ № 298/227 від 17.04.2006. За період 2023-2024 років за результатами перевірок Держпродспоживслужби в Одеській області не виявлено порушень санітарного стану приміщень та харчоблоку, невідповідності нормам калорійності харчування дітей.
Оснащення матеріально-технічної бази з організації харчування забезпечує оптимальні умови для прийому, зберігання, обробки і приготування продуктів харчування.
В закладі складаються примірні чотирьохтижневі меню на всі чотири сезони, які затверджуються директором та узгоджуються з начальником Держпродспоживслужби в Одеській області. Вартість харчування в 2024 року складає 60 грн. для дітей до 3-х років та 80 грн. для дітей від 3-х до 7 років, це становить 60 % від вартості харчування за рахунок батьків та 40% виплачується з бюджету міста.
Меню вивішується щодня увечері, щоб батьки могли напередодні ознайомитися з ним.
Станом на 01.06.2024 року у закладі харчуються безкоштовно 24 дитини .
Питання організації харчування підлягають адміністративному та медичному контролю, результати обговорюються на виробничих нарадах, педагогічних радах.
Медичне обслуговування дітей
В ЗДО створено оптимальні умови для проведення медичної, профілактичної, фізкультурно - оздоровчої роботи. Медична й профілактично-оздоровча робота здійснюється відповідно до річного плану роботи закладу дошкільної освіти. З метою пропагування здорового способу життя в закладі з дітьми та батьками проводиться санітарно-просвітницька робота. На постійному контролі у адміністрації ЗДО знаходиться дотримання санітарно-гігієнічних вимог до умов утримання дітей .
Управлінська
діяльність
Безпосереднє керівництво ЗДО здійснює
Березівська міська рада та Управління освіти , молоді, спорту та культури ,
охорони здоров’я та соціальної політики виконавчого комітету Березівської
міської ради.
До складу органів самоуправління дошкільного навчального закладу входять:
• Рада ДНЗ ;
• Представник від трудового ;
• Батьківські комітети груп;
• Педагогічна рада;
• Загальні збори батьків та членів трудового колективу.
Зміцнення матеріально –
технічної бази
У 2023-2024 навчальному році всі кошти направлені на : створення належних безпечних умов перебування дітей у ЗДО, дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм. Укомплектовано пожежний щит згідно вимог ДСНС. Зроблено косметичний ремонт на харчоблоці, котельні, групових приміщеннях» Бджілки», « Смішарики». В групі « Метелики « проведено ремонт санітарної кімнати , заміна кахелі на стінах . Протягом року були замінені шафи для одягу у роздягальні групи « Метелики». Отримали два ноутбуки від управління освіти , молоді спроту та культури.
Виконання колективної угоди між адміністрацією та трудовим колективом КЗДО № 1- виконувалась на належному рівні. Завдяки тісній співпраці представників від трудового колективу та адміністрацією всі пункти колективного договору протягом 2023-2024 року було виконано в повному обсязі.
Виконання колективної угоди між адміністрацією та трудовим колективом КЗДО № 1 забезпечувалась за такими напрямками:
- своєчасна виплата заробітної плати;
- матеріальна допомога на оздоровлення педагогічним працівникам;
- доплата педагогічним працівникам за престижність в роботи;
- доплата за особливий характер праці;
- шкідливі та важкі умови праці;
- за роботу в нічний час;
- доплата за додаткове навантаження;
- створення безпечних умов життєдіяльності вихованців та працівників;
- надання основної щорічної відпустки;
- надання соціальної відпустки;
- надання додаткової оплачуваної учбової відпустки ;
- забезпечення спецодягом та інвентарем та інше.
Всі
питання розглядаються на робочих нарадах своєчасно.
Адміністрацією та педагогами КЗДО № 1 ведеться постійна планомірна робота по взаємодії з батьками та громадськістю. За звітний період проводилися батьківські збори, консультації, поради, надавалися методичні та психологічні рекомендації.
Батьки
залучаються до управління закладу дошкільної освіти через безпосередню участь в
роботі колегіальних органів. Протягом року педагоги постійно спрямовували
самоосвіту батьків з різних питань, стимулювали їх прагнення і вміння
поповнювати свої педагогічні знання. У процесі спілкування з батьками педагоги
намагалися створити атмосферу довіри, враховувати особливості кожної родини.
Педагоги постійно залучали батьків вихованців брати активну участь у житті
групи, закладу.
В 2023/ 2024 навчальному році в закладі дошкільної освіти випадків травмування вихованців та працівників не було.
За 2023/2024 навчальний рік письмових звернень, скарг на діяльність закладу не надходило.
Звіт керівника КЗДО №1 перед
педагогічним колективом
і громадкістю за 2022-2023 навчальний
рік
29.05.2023 року
Даний звіт зроблений на підставі наказу
Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 р. № 178 «Про затвердження
Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних
загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним
колективом та громадськістю» та з метою інформування громадськості про діяльність
закладу дошкільної освіти №1 в 2022-2023 навчальному році
Мета: подальше утвердження відкритої і
демократичної державно-громадської системи управління дошкільним навчальним
закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття
й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської
діяльності директора.
Загальна характеристика
Комунальний
заклад дошкільної освіти№1 у своїй роботі підпорядковується Управлінню освіти ,
молоді, спорту та культури виконавчого комітету Березівської міської ради.
КЗДО №1
функціонує у
типовому приміщенні, побудованому у 1975 році. Проектна потужність – 120 місць.
Режим роботи щоденно з 7:30 до 18:00 окрім суботи , неділі та святкових днів.
На першому
поверсі розміщені медичний блок, харчоблок, пральня, логопедичний кабінет. На другому поверсі музичний зал . Групові приміщення
розташовані на першому та другому поверсі.
Для
кожної вікової групи обладнано ігрові майданчики з тіньовими навісами ,
пісочниками , малими спортивними формами.
Навчальний рік у дошкільному
закладі починається з 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року. З 1
червня по 31 серпня (оздоровчий період) у дошкільному закладі проводиться
оздоровлення дітей.
Через військовий стан , згідно наказу
Управління освіти , молоді та спорту № 48/ ОД від 10.03.2022 року КЗДО №1 був переведений в режим простою з
10.03.2022 року та відновив свою діяльність з 07.11.2022 року згідно наказу
Управління освіти , молоді та спорту № 39/ОД від 01.11.2022 р.
В 2022-2023 навчальному році в КЗДО нараховувалось 99 дітини, 1 група раннього віку та 4 груп дошкільного віку( одна інклюзивна
група).
Зарахування дітей до закладу
здійснюється на підставі заяв батків, медичної довідки про стан здоров’я дитини
та копії свідоцтва про народження.
Робота педагогічного
колективу спрямована на виконання Законів України «Про освіту», «Про дошкільну
освіту», «Про охорону дитинства», «Про атестацію педагогічних працівників»,
Базового компоненту дошкільної освіти, програми «Дитина».
Склад вихованців
В 2022-2023 навчальному році в КЗДО №1 нараховувалось 99 дітини,1 група раннього віку та 4 груп дошкільного віку (одна інклюзивна
група).
В зв’язку з простоєм групи
укомплектувались у листопаді.
Кількість дітей :
від 1до 2 років -2 дитини
від 2 до 3 років – 19 дітей
від 3 років та старше -78 дітей
Дівчаток – 50 дитини
Хлопчиків – 49 дитини
Кадрове
забезпечення
Заклад
дошкільної освіти укомплектований кадрами та обслуговуючим персоналом. Усі педагоги мають
педагогічну освіту. Відповідно до штатного розкладу в КЗДО працює 32 працівників, з них 13 педагоги.
Освітню роботу з вихованцями
здійснювали 13 педагогів ( 8 - вихователів , 1 -
логопед, 1 - музичний керівник, 1- вихователь – методист, 1 - директор КЗДО, 1 - асистенти вихователя
). Освітньо – кваліфікаційний рівень педагогів : вища категорія – 1 педагог, І
категорія – 2 педагога, ІІ категорія – 1 педагог, спеціаліст – 1 , бакалавра – 3 педагога ,
молодший спеціаліст – 5 педагогів .
№
п/п |
Прізвище, імя, по батькові |
освіта |
Посада |
Назва навчального (-них) закладу (-ів),
який (-і) закінчив (коли не закінчив, то зазначити з якого курсу вибув), рік
закінчення |
Спеціальність та кваліфікація за
дипломом |
Загальний стаж педагогічної роботи |
Категорія |
|
1 |
Мацієвська Наталія Григорівна |
вища |
директор |
Південноукраїнський державний педагогічний університет ім.
К.Д.Ушинського, 2002р. |
Дошкільне виховання.Вихователь дітей
дошкільного віку . Практичний психолог
. |
14 |
відповідає займаній посаді |
|
2 |
Михалюк Тетяна Миколаївна |
вища |
вихователь - методист , вихователь |
Південноукраїнський державний
педагогічний університет ім. К.Д.Ушинського 1989 |
Педагогіка і психологія дошкільна ). Викладач педагогіки і
психології дошкільної . Вихователь
дошкільного закладу |
32 |
друга |
|
3 |
Кірток Тетяна
Василівна |
вища |
логопед |
Київський державний педагогічний універсітет ім. А.М.Горького 1986 |
Дефектологія. Учитель школи глухих та
слабочуючих. |
41 |
вища |
|
4 |
Панькова Світлана Миколаївна |
с.спец |
музичний керівник |
Білгород - Дністровське педагогічне
училище 1997 |
Музичне виховання, Вихователь
музики . Музичний керівник |
24 |
молодший спеціаліст |
|
5 |
Наумук Світлана Петрівна |
середня педагогічна |
вихователь |
Івано- франківський технікум фізкультури
і спорту 1990 |
Фізична культура, Вчитель фізичної
культури |
31 |
молодший спеціаліст |
|
6 |
Поліщук Альона Ігорівна |
базова вища |
вихователь |
Південноукраїнський державний
педагогічний університет ім. К.Д.Ушинського, 2015 |
Дошкільна освіта. Вихователь дитячого садочка |
12 |
бакалавр |
|
7 |
Руська Альона Вікторівна |
базова вища спеціальна |
вихователь |
Миколаївський коледж культури і
мистецтва |
Народня художня творчість. Організатор
культурно - розвивальної двяльності |
9 |
бакалавр |
|
8 |
Мажарова Олена Вікторівна |
середня педагогічна |
вихователь |
Одеське педагогічне училище 2014 |
Дошкільна освіта. Вчитель з дошкільного
виховання |
7 |
молодший спеціаліст |
|
9 |
Вербицька Віра Валеріївна |
вища |
вихователь |
Одеський державний
університет ім. І.І.Мечникова, 2010 |
Соціологія. Соціолог , викладач
соціально - політичних дисциплін |
12 |
перша |
|
10 |
Федорова Антоніна Володимирівна |
вища |
вихователь |
Південноукраїнський державний
педагогічний університет ім. К.Д.Ушинського, 2006 |
Соціальна педагогіка . Соціальний
педагог, вчитель початкових класів |
15 |
перша |
|
11 |
Білоус Вікторія Анатоліївна |
базова вища |
вихователь |
Південноукраїнський національний
педагогічний універсітет ім.К.Д. Ушинського
2017 |
Дошкільна освіта. Вихователь дітей дошкільного віку,
практичний психолог в закладах освіти |
8 |
бакалавр |
|
12 |
Яренських Ірина Олександрівна |
середня педагогічна |
вихователь |
Уманський гуманітарно - педагогічний
коледж ім. Т.Г. Шевченка ( студентка) |
Дошкільна освіта. Вихователь логопедичної групи |
2 |
бакалавр |
|
13 |
Клімська Ольга
Сергіївна |
вища |
асистент вихователя |
Миколаївський
національний університет ім.В.О. Сухомлинського 2014 |
Соціальна
педагогіка . Соціальний педагог, практичний психолог |
3 |
спеціаліст |
Слід відмітити, що
адміністрація створює оптимальні умови для постійного професійного зростання. Педагогам надана можливість впроваджувати різні
форми підвищення фахової майстерності, самоосвіта, колективні перегляди,
проходження курсів підвищення кваліфікації при Одеській академії непереривної
освіти Одеської обласної ради.
Згідно річного плану підвищили
свою кваліфікацію при інституті післядипломної педагогічної освіти – 12
педагогів : Наумук С.П., Федорова А.В., Вербицька В.В., Михалюк Т.М.,
Мацієвська Н.Г., Мажарова О.В., Поліщук А.І., Кірток Т.В.,Білоус В.А., Клімська
О.С., Яренських І.В., Панькова С.М.
Упродовж
навчального року було атестовано 1 педагога :Вербицька Віра Валеріївна –
вихователь , відповідає займаній посаді ,
присвоїти кваліфікаційну категорію « спеціаліст першої категорії ».
З метою підвищення теоретичного рівня та фахової
підготовки колективу були придбані новинки методичної літератури, наочні
матеріали, розвивальні та дидактичні ігри, які шляхом самоосвіти опрацьовували
протягом навчального року педагоги. Адміністрація
закладу створює працівникам всі умови для плідної роботи. У цілому робота
колективу КЗДО відмічається стабільністю та позитивною результативністю.
Нормативна база
Заклад
дошкільної освіти здійснює свою
діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:
• Конституція України;
• Закон України «Про освіту»;
• Закон України «Про дошкільну
освіту»;
• Закон «Про мови в Україні»;
• Закон України «Про охорону
дитинства» №2402-ІІІ від 26.04.2001 р.;
• Положення про дошкільний навчальний
заклад (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2003 №
305);
• Конвенція ООН про права дитини;
• Листа
ДСНС України від 14.06.2022 року № 03-1870/162-2 « Про організацію укриття
працівників та дітей у закладах осіти».
• Указу Президента України від
13.10.2015 № 580/2015 «Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей
та молоді на 2016-2020 роки»;
• Положення про атестацію педагогічних
кадрів України зі змінами та доповненнями. Наказ № 805 від 09.09.2022 р.;
• «Планування роботи в дошкільному
навчальному закладі». Інструктивно- методичний лист МОНУ №1/9-455 від
03.07.2009 р.;
• Інструкція про ділову документацію в
дошкільних закладах;
• «Типовий перелік обов'язкового
обладнання, навчально-наочних посібників та іграшок». Наказ МОНУ №509 від
11.09.2002 р.;
• Методичні рекомендації «Підбір і
використання іграшок для дітей раннього віку у дошкільних навчальних закладах»;
• Санітарного регламенту для
дошкільних навчальних закладів (затверджено наказом Міністерства охорони
здоров’я України від 24.03.2016 № 234);
• Гранично допустимого навантаження на
дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм
власності(затверджено наказом МОН України від 20.04.2015 № 446);
• Інструктивно-методичні рекомендації про окремі питання
діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році - лист МОН України від 27.07.2022 №1/8504-22;
• Інструктивно-методичні рекомендації
«Організація фізкультурно-оздоровчої роботи з музичного виховання дітей у
дошкільних навчальних закладах» - лист МОН України від 02.09.2016 №1/9-454;
• Методичні рекомендації щодо організації
взаємодії закладів дошкільної освіти з батьками вихованців» - лист МОН України від
11.10.2017 №1/9-546, інших нормативно-правових актів.
• Про
внесення змін до постанови КМУ від 12 березня 2003 року в редакції КМУ від 27
січня 2021 р. № 86.
• Інструктивно-методичних рекомендацій « Про організацію
діяльності ЗДО в літній період в умовах воєнного стану № 4/1798-23 від
31.05.2023
• Листом
МОН від 15.06.2022 № 1/6435-22 « Щодо забезпечення освіти осіб з особливими
освітніми потребами»
А
також, відповідно до власного Статуту, Освітньої програми та річного плану роботи закладу дошкільної освіти № 1.
Реалізація освітнього процесу
Сучасна освіта вимагає докорінного
переосмислення напрямків освіти, освоєння прогресивних технологій духовного
розвитку особистості, створення умов для розкриття творчого потенціалу дитини.
Цьому сприяє впровадження інноваційних технологій в освітній процес,
забезпечення педагогічного колективу новою методичною літературою, періодичними
підписними виданнями, сучасним дидактичним матеріалом.
Для
ефективного вирішення проблем навчання та виховання дітей педагоги перебувають
у постійному творчому пошуку, експериментують та впроваджують сучасні
перспективні програми та методики.
Освітній процес
організовується на основі Базового компоненту дошкільної освіти України, освітної програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина».
Упродовж
2022 – 2023 навчального року
педагогічний колектив плідно працював над вирішенням таких завдань:
1. Формування інтелектуальної особистості дошкільника у
системі проблемно – пошукової творчості і дитячого експериментування .
2. Сучасний підхід до логіко – математичної компетенції дітей дошкільного віку.
Ці завдання
спрямовано на реалізацію науково-методичної проблемної теми, над якою
дошкільний заклад працює з 2017 року, а саме : « Особистісно – орієнтований
підхід та його роль у становленні цілісної особистості дошкільника ».
Комплексно здійснюється підхід до
вирішення річних завдань:
На протізі
навчального року було проведено:
-
п’ять педагогічних рад,
- комплексні
та тематичні вивчення з оформленням відповідних довідок, матеріалів до них.
- колективні перегляди .
- проведено консультацій для вихователів.
-
систематично організовуються тематичні виставки робіт дітей та батьків,
оформлення стендів.
-
діяльність закладу висвітлено на сайті ЗДО.
Протягом було
проведено теоретичний семінар «Теоретичні основи методики математичного
розвитку дітей дошкільного віку » .Семінар – практикум « Пізнавально –
дослідницька діяльність,як засіб формування інтелектуальної особистості
дошкільника ».
Усі педагоги
систематично працювали над удосконаленням своєї професійної майстерності,
вивчали досвід колег.
Важливим напрямком роботи колективу є
збереження і зміцнення здоров’я вихованців. Його реалізація забезпечена співпрацею педагогів та батьків
, щодо створення умов для фізичного,
психічного розвитку, охорони життя дошкільників. Аналіз
та оцінка стану фізичного розвитку
дітей здійснювались за показниками середнього відвідування дітей, картами
здоров`я дітей у групах, аналізу захворюваності, визначення кількості
часто хворіючих дітей та
індексу здоров’я. Середнє відвідування дітьми дошкільного
закладу протягом року – 69,9 %, захворюваність – 2,2 %; ( в
зв’язку з пандемією.)
Робота медичного персоналу.
На
достатньому рівні ведеться медичне обслуговування, яке здійснює сестра медична Ворона А.В.
Головним
завданням є дотримання санітарно-гігієнічного режиму в приміщенні і на території та організації харчування. Планомірно проводяться антропометричні
виміри дітей : групи раннього віку - 1 раз у місяць, садові групи - 1 раз у
квартал всі виміри записані у антропометричному журналі та оформлені листки
здоров’я усіх групКЗДО. Проводиться огляд дітей на
педикульоз один раз на 10 днів. Раз на рік проводяться обстеження дітей на
ентеробіоз. Систематично проводиться моніторинг захворюваності дітей взакладі
дошкільної освіти.
В закладі на належному рівні здійснюється медико
– педагогічний контроль за фізичним розвитком та оздоровленням дітей.
Систематично здійснюється контроль за проведенням всіх форм фізкультурно –
оздоровчої роботи вихователем – методистом та медичною сестрою.Батькам
вихованців надавалися консультації з питань фізкультурно – оздоровчої роботи з
дітьми в домашніх умовах, оптимізації рухового режиму упродовж дня,
здорового способу життя, використанням здорового харчування, проведення
дихальної гімнастики, необхідності проведення щеплень проти кору та інші.
Систематично, в плановому порядку, та за епідеміологічними
показниками санітарний стан КЗДО контролюється Держпродспоживслужбою.
Під контролем адміністрації медичне
обслуговування педагогічних працівників і обслуговуючого персоналу. Двічі на рік працівники проходять поглиблений медичний
огляд, проводиться обстеження в баклабораторії.
Протягом року в закладі дошкільної
освіти проводиться санітарно-просвітницька робота, зокрема проведені бесіди з
вихователями з тем: «ГРВІ та COVID-19 його профілактика», "Раціональне харчування
дітей", "Адаптація дитини до ДНЗ", "Загартування влітку
природними чинниками (сонце, повітря, вода)", «Особиста гігієна дітей
дошкільного віку та прищеплення культурно-гігієнічних навичок», «Вітряна віспа
у дітей», «Профілактика дитячого травматизму», «Педикульоз та його
профілактика», «Профілактика гострих кишкових інфекцій», Виступи на виробничій
нараді з теми: «Про результати медико-педагогічного контролю», «Про аналіз
медичного огляду дітей закладу вузькими спеціалістами», «Про виконання норм
харчування в ДНЗ за вересень - листопад 2019 року», «Про стан роботи щодо
попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму».
З помічниками вихователів закладу проведено
бесіди з тем: « Профілактика ГРВІ та COVID-19» , «Правила миття столового посуду»,
«Профілактика гострих кишкових інфекцій і харчових отруєнь», «Дотримання
санітарно-гігієнічного режиму в КЗДО », «Правила миття іграшок», « Особиста
гігієна», « Використання дезінфікуючих засобів під час пандемії»
З
батьками проведено просвітницьку роботу з тем:
«Обережно-дифтерія. Спеціальна профілактика
АКДП вакциною», «Анаптація дитини до ЗДО », « Профілактика ГРВІ та COVID-19», «Належний
режим та харчування дитини в домашніх умовах», «Профілактика травматизму у
дітей», "Правила миття дитячих іграшок". Також виготовлені санбюлетні
на теми: «Профілактика гострих кишкових інфекцій та харчових отруєнь»,
«Профілактика скарлатини у дітей», «Щеплення єдиний оберіг», «Педикульоз та
його профілактика», "Обережно грип".
Організація харчування у ДНЗ.
На належному рівні проводилася робота
щодо дотримання Інструкції з організації харчування дітей в КЗДО та Постанови Кабінету Міністрів України «Про
затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», N 202/165, 26.02.2013р . Найважливішою
умовою правильної організації харчування дітей є суворе дотримання
санітарно-гігієнічних вимог до харчоблоку та процесу приготування і зберігання
їжі. З метою профілактики кишкових
захворювань працівники суворо дотримуються встановлених вимог до технологічної
обробки продуктів, правил особистої гігієни.
Відповідальною особою за організацію
харчування дітей в ЗДО є сестра медична Ворона А.В. У КЗДО встановлено 3-разове
харчування.
Протягом року систематично
здійснювався контроль за якістю продуктів та їх кулінарною обробкою. Результати
контролю відображені в Журналі контролю за харчуванням, в протоколах виробничих
нарад. Документація з питань харчування велася відповідно до встановлених
вимог. Усі продукти харчування, що надходять до ЗДО
відповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються накладними,
сертифікатами якості.
Сестра медична веде документацію щодо
харчування дітей, складає меню-розкладку, разом з директором здійснює контроль
за харчуванням дітей, разом з директором та кухарем складає перспективне меню, проводить санітарно-просвітницьку роботу серед
батьків, контролює дотримання технології приготування їжі, вихід і якість
готових страв, санітарний стан харчоблоку, дотримання правил особистої гігієни
персоналом, відмічає в журналі здоров’я працівників харчоблоку та своєчасність
проходження медоглядів працівниками закладу. Видача готових страв
дозволяється лише після зняття проби медичною сестрою .
Аналіз виконання
норм харчування за 2022- 2023 н.р. показав, що в
цілому харчування вихованців дошкільного навального закладу здійснювалося
наближено до норм і становило у середньому – 80
%. До раціону харчування дітей включено більше
молочних та рибних продуктів, м’яса, соків, фруктів.
Недовиконання норм харчування пояснюється постійним
подорожчанням цін на продукти харчування.
У закладі харчуються діти пільгових
категорій:
- безкоштовно:
·
діти з
малозабезпечених сімей - 5 дітей
·
діти, батьки
учасників бойових дій- 13 дітей.
·
Діти ВПО – 5 дітей
·
Діти з ООП – 2 дитини.
- 50% від загальної суми:
багатодітні родини - 12 дітей. Робота з організації
харчування дошкільників в ЗДО ведеться на достатньому рівні.
Вартість харчування однієї дитини до
3 років в день складає 40 грн(
бюджетні кошти 16 грн., кошти батьків 24 грн.). Харчування однієї дітини
після 3-х років день складає- 50 грн.(
бюджетні кошти 20 грн., кошти батьків 30 грн).
Організація роботи з сім’ями вихованців.
Взаємодія з сім’ями вихованців на
протязі року є одним з пріоритетних напрямків діяльності закладу. Вона
орієнтована на пошук таких форм і методів роботи, які дозволяють урахувати
актуальні потреби батьків, сприяють формуванню активної батьківської позиції.
Заклад
підтримує бажання батьків поповнювати знання, необхідні для виховання та
оздоровлення дітей. Педагогічний колектив організовував для цього різні активні
форми співпраці:
- анкетування;
- батьківські збори ;
- індивідуальні та групові
консультації;
- участь у святах;
У
кожній групі з початком навчального року було оформлено батьківські куточки, в
яких постійно змінювався інформаційний матеріал.
Спільно з батьками практикувалися дні
відкритих дверей, батьки постійно мали змогу тримати на контролі харчування
дітей, в кожній групі, кожен день вивішується меню, яке зберігається протягом
місяця.
Все це сприяло створенню довірливих
взаємовідносин між родинами вихованців та педагогами. Передбачається участь
батьків у ремонті приміщення, і, зважаючи на досвід минулих років, сподіваємось
також на Вашу активну участь.
Управлінська діяльність
Безпосереднє керівництво ЗДО здійснює
Березівська міська рада та Управління освіти ,
молоді, спорту та культури виконавчого комітету Березівської міської ради.
До
складу органів самоуправління дошкільного навчального закладу входять:
• Рада ДНЗ ;
• Представник від трудового ;
• Батьківські комітети груп;
• Педагогічна рада;
• Загальні збори батьків та членів
трудового колективу.
Упродовж
2022-2023 навчального року
активно працювалі батьківські комітети груп, вони вели активну
роботу, щодо залучення позабюджетних коштів для проведення ремонтних робіт в
закладі, організовували участь батьків в облаштуванні групових кімнат.
Засідання Батьківського комітету закладу проводились регулярно.
Адміністративно-господарська
робота.
Матеріальна база ЗДО у
задовільному стані. Оснащення усіх приміщень відповідає нормативним
вимогам. Технічне становище будівлі задовільне. Територія закладу озеленена.
Ігрові майданчики та обладнання
підтримуються у задовільному безпечному стані. Пісок завозяться 1 рази в рік. Прибирання територій проводиться
щоденно. За потреби здійснюється викошування трави та обрізання кущів.
Протягом літнього періоду у закладі проведено такі роботи:
- косметичний ремонт у групових кімнатах;
- пофарбовано усі споруди на ігрових майданчиках;
- косметичний ремонт
газової котельні;
- косметичний ремонт
харчоблоку;
Щоб запобігти нещасним випадкам та
професійним захворюванням ведеться контроль за дотриманням працівниками вимог з
охорони праці під час виконання ними робіт певного виду або за певною
професією. Вимоги визначені інструкціями праці, які затверджені керівником.
В закладі створені належні, безпечні і
здорові умови праці відповідно до Закону України від 21 листопада 2002р. №229-IV
«Про охорону праці». Випадків травмування працівників КЗДО під час роботи у 2022-2023 роках не було.
Діяльність адміністрації
спрямована на виховання в учасників освітньо – виховного процесу ЗДО якостей
свідомого і обов’язкового виконання правил і норм безпечної поведінки в
повсякденній діяльності і в умовах надзвичайної ситуації; формування навиків
безпечної поведінки у різних нестандартних ситуаціях, формування знань про
правила самозбереження, дорожнього руху, з протипожежної безпеки.
Педагогами
всіх вікових груп були проведені тематичні консультації, проводилася робота з
дітьми для формування навичок безпеки життєдіяльності.
Для проведення роботи з дітьми з
проблем безпеки життєдіяльності, у методичному кабінеті є достатня кількість
дидактичного матеріалу: демонстраційні картинки, дидактичні настільні ігри,
добірки тематичної художньої літератури. Належна робота з профілактики нещасних
випадків проводиться під час занять у вигляді різноманітної навчально-виховної
роботи. У батьківських куточках висвітлювалися такі теми: «Обов’язки дорослих
щодо безпеки і захисту дітей», «Надання першої допомоги при нещасних випадках».
На
нарадах при директору постійно розглядались
питання щодо попередження дитячого травматизму.Організація догляду за дітьми
відбувається під постійним контролем адміністрації та сестери медичної.
У
закладі ведеться робота щодо безпеки життєдіяльності працівників. Систематично
видаються накази з охорони праці. Регулярно проводяться інструктажі з техніки
безпеки. Для працівників розроблені і видані на руки інструкції з охорони праці,
та посадові інструкції, які зберігаються на робочих місцях. Роботу з охорони праці, безпеки життєдіяльності у
дошкільному навчальному закладі можна вважати достатньою.
Немає коментарів:
Дописати коментар