Рівень досягнень дітей відповідно до програмою «Дитина»
за I пірічча 2023/2024 навчального року
діагностика охватила 86 дітей
№ з/п |
Освітня лінія |
Загальний показник на
I піврічча навчального року |
|||
вис. |
дост. |
сер. |
низ. |
||
1. |
Мовлення дитини |
29% |
29% |
29% |
15% |
2. |
Особистість дитини |
29% |
27% |
25% |
6% |
3. |
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
31% |
32% |
30% |
11% |
4. |
Дитина у соціумі |
25% |
35% |
25% |
10% |
5. |
Дитина у світі культури |
19% |
29% |
31% |
9% |
6. |
Гра дитини |
36% |
40% |
37% |
6% |
7. |
Дитина в природному довкіллі |
29% |
40% |
25% |
6% |
Рівень засвоєння освітніх ліній |
28% |
34% |
29% |
9% |
Рівень досягнень дітей відповідно до програмою «Дитина» за IІ пірічча 2022/2023 навчального року
Відповідно до річного плану роботи ЗДО №1 на 2022-2023 навчальний рік, з метою визначення рівня сформованості знань, умінь і навичок дітей в закладі дошкільної освіти в періоди з 22.05.2023 по 26.05.2023 року, була проведена педагогічна діагностика рівня компетентності дітей всіх вікових груп .
В результаті діагностики з’ясовано, що вся освітньо - виховна робота з дітьми планується і проводиться відповідно до Базового компонента дошкільної освіти, програми «Дитина», Інструктивно-методичного листа «Про організовану і самостійну діяльність дітей у дошкільному навчальному закладі», методичних рекомендацій щодо організації навчально-виховного процесу з дітьми старшого дошкільного віку та інших нормативних документів в галузі дошкільної освіти.
Результати, отримані під час вивчення освітнього процесу у всіх вікових групах, свідчать про те, що робота ведеться на належному рівні. Процеси життєдіяльності протягом дня здійснюються відповідно до режиму дня, інтересів та запитів дітей.
У всіх групах створене доцільне розвивально-предметне середовище з відповідними осередками для проведення організованої та самостійної діяльності дошкільнят, яке забезпечує різні види їх активності.
За підсумками контрольних зрізів в середньому по КЗДО високий рівень складає 21 %, достатній — 39 %, середній — 32 %, низький — 19 % дітей.
№ з/п |
Освітня лінія |
Загальний показник на
IІ піврічча навчального року |
|||
вис. |
дост. |
сер. |
низ. |
||
1. |
Мовлення дитини |
11% |
50% |
28% |
11% |
2. |
Особистість дитини |
19% |
49% |
32% |
8% |
3. |
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
25% |
38% |
28% |
9% |
4. |
Дитина у соціумі |
24% |
32% |
37% |
7% |
5. |
Дитина у світі культури |
21% |
29% |
39% |
11% |
6. |
Гра дитини |
21% |
50% |
24% |
5% |
7. |
Дитина в природному довкіллі |
24% |
28% |
34% |
14% |
Рівень засвоєння освітніх ліній |
21% |
39% |
32% |
19% |
Немає коментарів:
Дописати коментар