Результати моніторингу якості освіти

 


Рівень досягнень дітей відповідно до програмою «Дитина»

за ІІ пірічча 2023/2024 навчального року

  діагностика охватила 80 дітей 


з/п

Освітня лінія

Загальний показник на I піврічча навчального року

вис.

дост.

сер.

низ.

1.

 Мовлення дитини

14%

34%

40%

12%

2.

Особистість дитини

28%

36%

31%

5%

3.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

24%

30%

39%

7%

4.

Дитина у соціумі

25%

43%

25%

7%

5.

Дитина у світі культури

23%

38%

31%

8%

6.

Гра дитини

39%

42%

13%

6%

7.

Дитина в природному довкіллі

34%

40%

20%

6%

Рівень засвоєння освітніх ліній

27%

37%

28%

8%






Рівень досягнень дітей відповідно до програмою «Дитина»

за I пірічча 2023/2024 навчального року

  діагностика охватила 86 дітей 


з/п

Освітня лінія

Загальний показник на I піврічча навчального року

вис.

дост.

сер.

низ.

1.

 Мовлення дитини

19%

29%

39%

15%

2.

Особистість дитини

29%

27%

25%

6%

3.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

31%

32%

30%

11%

4.

Дитина у соціумі

25%

35%

25%

10%

5.

Дитина у світі культури

19%

29%

31%

9%

6.

Гра дитини

36%

40%

37%

6%

7.

Дитина в природному довкіллі

29%

40%

25%

6%

Рівень засвоєння освітніх ліній

28%

34%

29%

9%

 



Рівень досягнень дітей відповідно до програмою «Дитина» за IІ пірічча 2022/2023 навчального року


Відповідно до річного плану роботи ЗДО №1 на 2022-2023  навчальний рік,  з метою визначення рівня сформованості знань, умінь і навичок дітей в закладі дошкільної освіти в періоди з 22.05.2023 по 26.05.2023 року, була проведена  педагогічна діагностика рівня компетентності дітей всіх вікових груп .

В результаті діагностики з’ясовано, що вся освітньо - виховна робота з дітьми планується і проводиться відповідно до Базового компонента дошкільної освіти, програми «Дитина», Інструктивно-методичного листа «Про організовану і самостійну діяльність дітей у дошкільному навчальному закладі», методичних рекомендацій щодо організації навчально-виховного процесу з дітьми старшого дошкільного віку та інших нормативних документів в галузі дошкільної освіти.

Результати, отримані під час вивчення освітнього процесу у всіх вікових групах, свідчать про те, що робота ведеться на належному рівні. Процеси життєдіяльності протягом дня здійснюються відповідно до режиму дня, інтересів та запитів дітей.

У всіх групах створене доцільне розвивально-предметне середовище з відповідними осередками для проведення організованої та самостійної діяльності дошкільнят, яке забезпечує різні види їх активності.

За підсумками контрольних зрізів в середньому по КЗДО високий рівень складає 21 %, достатній —  39 %, середній — 32 %, низький — 19 % дітей.

 

з/п

Освітня лінія

Загальний показник на IІ піврічча навчального року

вис.

дост.

сер.

низ.

1.

 Мовлення дитини

11%

50%

28%

11%

2.

Особистість дитини

19%

49%

32%

8%

3.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

25%

38%

28%

9%

4.

Дитина у соціумі

24%

32%

37%

7%

5.

Дитина у світі культури

21%

29%

39%

11%

6.

Гра дитини

21%

50%

24%

5%

7.

Дитина в природному довкіллі

24%

28%

34%

14%

Рівень засвоєння освітніх ліній

21%

39%

32%

19%

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Головна сторінка

       Вас вітає Комунальний заклад дошкільної освіти №1      Березівської  міської ради Одеської області  Ми раді вам запропонувати інформа...