Рівень досягнень дітей відповідно до програмою «Дитина»
за ІІ пірічча 2023/2024 навчального року
діагностика охватила 80 дітей
№ з/п | Освітня лінія | Загальний показник на I піврічча навчального року | |||
вис. | дост. | сер. | низ. | ||
1. | Мовлення дитини | 14% | 34% | 40% | 12% |
2. | Особистість дитини | 28% | 36% | 31% | 5% |
3. | Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі | 24% | 30% | 39% | 7% |
4. | Дитина у соціумі | 25% | 43% | 25% | 7% |
5. | Дитина у світі культури | 23% | 38% | 31% | 8% |
6. | Гра дитини | 39% | 42% | 13% | 6% |
7. | Дитина в природному довкіллі | 34% | 40% | 20% | 6% |
Рівень засвоєння освітніх ліній | 27% | 37% | 28% | 8% |
Рівень досягнень дітей відповідно до програмою «Дитина»
за I пірічча 2023/2024 навчального року
діагностика охватила 86 дітей
№ з/п |
Освітня лінія |
Загальний показник на
I піврічча навчального року |
|||
вис. |
дост. |
сер. |
низ. |
||
1. |
Мовлення дитини |
19% |
29% |
39% |
15% |
2. |
Особистість дитини |
29% |
27% |
25% |
6% |
3. |
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
31% |
32% |
30% |
11% |
4. |
Дитина у соціумі |
25% |
35% |
25% |
10% |
5. |
Дитина у світі культури |
19% |
29% |
31% |
9% |
6. |
Гра дитини |
36% |
40% |
37% |
6% |
7. |
Дитина в природному довкіллі |
29% |
40% |
25% |
6% |
Рівень засвоєння освітніх ліній |
28% |
34% |
29% |
9% |
Рівень досягнень дітей відповідно до програмою «Дитина» за IІ пірічча 2022/2023 навчального року
Відповідно до річного плану роботи ЗДО №1 на 2022-2023 навчальний рік, з метою визначення рівня сформованості знань, умінь і навичок дітей в закладі дошкільної освіти в періоди з 22.05.2023 по 26.05.2023 року, була проведена педагогічна діагностика рівня компетентності дітей всіх вікових груп .
В результаті діагностики з’ясовано, що вся освітньо - виховна робота з дітьми планується і проводиться відповідно до Базового компонента дошкільної освіти, програми «Дитина», Інструктивно-методичного листа «Про організовану і самостійну діяльність дітей у дошкільному навчальному закладі», методичних рекомендацій щодо організації навчально-виховного процесу з дітьми старшого дошкільного віку та інших нормативних документів в галузі дошкільної освіти.
Результати, отримані під час вивчення освітнього процесу у всіх вікових групах, свідчать про те, що робота ведеться на належному рівні. Процеси життєдіяльності протягом дня здійснюються відповідно до режиму дня, інтересів та запитів дітей.
У всіх групах створене доцільне розвивально-предметне середовище з відповідними осередками для проведення організованої та самостійної діяльності дошкільнят, яке забезпечує різні види їх активності.
За підсумками контрольних зрізів в середньому по КЗДО високий рівень складає 21 %, достатній — 39 %, середній — 32 %, низький — 19 % дітей.
№ з/п |
Освітня лінія |
Загальний показник на
IІ піврічча навчального року |
|||
вис. |
дост. |
сер. |
низ. |
||
1. |
Мовлення дитини |
11% |
50% |
28% |
11% |
2. |
Особистість дитини |
19% |
49% |
32% |
8% |
3. |
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
25% |
38% |
28% |
9% |
4. |
Дитина у соціумі |
24% |
32% |
37% |
7% |
5. |
Дитина у світі культури |
21% |
29% |
39% |
11% |
6. |
Гра дитини |
21% |
50% |
24% |
5% |
7. |
Дитина в природному довкіллі |
24% |
28% |
34% |
14% |
Рівень засвоєння освітніх ліній |
21% |
39% |
32% |
19% |
Немає коментарів:
Дописати коментар