Вивчення стану організації ігрової діяльності дошкільників.
З метою контролю та організації методичної роботи з педагогічними кадрами, відповідно до річного плану роботи 2024 – 2025 навчального року, з 20 січня по 24 січня 2025 року було здійснено перевірку стану організації ігрової діяльності.
Перевіркою встановлено, що у кожній групі облаштовані ігрові зони, куточки для сюжетно-рольових ігор ("Кухня", "Лікарня", "Магазин"). Наявні зони для сюжетно-рольових, дидактичних ігор (настільно-друковані ігри, пазли, лото), а також зони для будівельно-конструктивних ігор. Використовуються різні види ігор: сюжетно-рольові, дидактичні, рухливі, конструкторсько-будівельні. На території дитячого садка є майданчики з гірками, гойдалками, пісочницями, а також майданчик для рухливих ігор. В наявності є ігри, що сприяють розвитку сенсорних відчуттів, дрібної моторики, логічного мислення, творчості. Іграшки різноманітні, відповідають віковим особливостям дітей та санітарно-гігієнічним вимогам.
За участю батьків оновлюється ігровий матеріал, з'являються нові розвиваючі ігри, враховуючи інтереси дітей.
Іграшки та ігрові матеріали розміщені таким чином, щоб діти мали до них вільний доступ, могли самостійно обирати гру та матеріали.
Під час ігрової діяльності діти проявляють самостійність у виборі гри, можуть самостійно організовувати ігрову діяльність.
Є взаємодія з батьками - надаються консультації з питань організації ігрової діяльності вдома, вибору іграшок, розвитку ігрових навичок.
Висновок:
1. В КЗДО створені сприятливі умови для розвитку ігрової діяльності дітей.
2. Вихователі використовують сучасні методики та прийоми, враховуючи індивідуальні потреби дітей.
3. Діти активно беруть участь в іграх, проявляють творчість та ініціативу.
1. Вихователям дошкільних групи:
1.1 Не обмежувати активність дітей під час ігрової діяльності. Надавати можливість кожній дитині проявляти самостійність у виборі гри та організації ігрової діяльності.
1.2 Систематично оновлювати ігровий матеріал.
1.3 Отримати у вихователя – методиста консультацію на тему « Методика організації ігрової діяльності ».
1.4 Частіше використовувати природний матеріали для ігор (камінці, шишки, листя).
2. Контроль за виконанням залишаю за собою.
Директор КЗДО №1 Наталія МАЦІЄВСЬКА
виконання вимог програми « Дитина» ччя 2024-2025 н.р.
Згідно річного плану роботи КЗДО №1 в термін з 17.12. по 20.12.2024 р. проводились контрольні заняття з перевірки виконання вимог БП за І півріччя . В результаті перевірки установлено слідуюче :
Молодша група «Смішарики».
Комунікативний розвиток особистості. Дитина в сенсорно – пізнавальному
просторі.
Вихователь : Поліщук А.І.
Присутніх дітей : 14
Розрізняють поняття «багато№, «мало». Використовують у визначенні кількості предметів в навколишньому оточенні.Порівнюють множинни з різною кількістю предметів. Викладають предмети на смужках за словесною вказівкою вихователя.Деякі діти чекають на «дорослу» допомогу . Використовують прийом прикладання. Намагаються дати відповідь» Скільки всього стало». Чього більше? Яких предметів більше? Що робите , щоб було порівну? Ознайомлені з числом 1,2.
Діти викладають дії щодо утворення числа 2 способом додавання одиниці до попереднього числа при допомозі вихователя.
Знайомі з велечиною предметів: великий – маленький, довгий – короткий. Підбирають великому предмету – довгий предмет, маленькому – короткий під час гри « Намалюй хвостик мишеняті».
Вміють користуватись олівцем, пензлем. Залюбки приймають участь в процесі малювання. Проявляють активність та уважність.
Рівні розвитку: Високий - 6 Середній - 2 Достатній - 2 Початковий - 4
1. Продовжити роботу по розвитку математичних вмінь, навичок.
2. Проводити індивідуальну роботу з дітьми початкового рівня.
3. використовувати ігри та вправи на розвиток дрібної моторики рук.
Пізнавальний розвиток . Мовленнєвий розвиток.
Діти правітні та організовані. Мовлення не у всіх дітей
розвинене. Деякі розмовляють окремими словами . Уважно слухають дарослого та
виконують словесну інструкцію. Орієнтуються в темах « Сім’я», « Іграшки», «
Тварини», « Дитячий
садок ». Намагаються складати речення із 3-4 слів. В мовленні використовують іменники,
займенники, дієслова. Не завжди погоджують іменники з прикметниками в роді,
числі, відмінку. Діти полюбляють слухати віршики та повторяти за вихователем.
Відповідаюь на запитання щодо змісту худ. Твору. Вчаться відгадувати
загадки.Емоційно сприймають сюрпризні моменти з тваринами . Проявляють
активність . Намагаються розповісти про тварин( де живе, який зовнішній вигляд
має, як зимує?). Описова розповідь із 2-3 речень. Діалог з вихователем.
Розповідають при допомозі запитань вихователя:
-яка в нього шубка?
-а чому біла?
Вихователь формує вміння правильно пояснювати свою думку.
Рівні розвитку:
Середній – 2 Початковий – 4
Пропозиції:
2. Вчити діяти вимовляти звуки української мови.
3. Вчити будувати складні речення з прийменниками та без.
4. Проводити індивідуальну роботу з дітьми середнього та початкового рівня.
5.вчити складати описовів та сюжетні розповіді.
Сереня група « Метелики »
Пізнавальний, мовленнєвий розвиток.
Вихователь : Руська А.В.
Дітей : 9
З цікавістю слухають розповіді вихователя про новорічні зимові дива; підтримують діалог за змістом почутого( прочитаного). Активні в ході бесіди про зимові свята. Придумують слова – означення : яка ялинка ? – гарна, чарівна, висока, зелена, святкова, красуня.
Рівні розвтку:
Високий – 3 Середній – 5
Достатній – 0 Початковий - 1
1. Продовжити роботу над розвитком діалогічного та монологічного мовлення.
2. працювати та закріплювати вміння у дітей говорити чітко, виразно, володіти силою голосу, різним темпам мовлення.
3. Розвивати активний словник дітей; удосконалювати звуковимову.
Логіко – математичний розвиток
Вихователь : Вербицька В.В.
Присутніх дітей : 10
Діти добре організовані , уважні, зосередженні.Вміють порівнювати множини з різною кількістю предметів . Вміють рахувати предмети\ в межах 4. Визначають місцезнаходження предмета в ряду ( перший, другий) і т.д. Мають уявлення про колір , розмір , форму предметів довкілля. Розрізняють предмети за кольором, величиною, формою ( круг, квадрат, трикутник). Намагаються створювати предмети із геометричних фігур ( з паперу) при допомозі вихователя. Мають уявлення про число як показник кількості . Називають число по порядку в межах 4. Позначають число цифрою, співвідносять цифру з числом, число з цифрою, визначають чого більше , чого менеш. Орієнтуються в знайомих казках та визначають кількість героїв в казці( кількісна). Користуються порядковою лічбою.Порівнюють предмеи з а величиною та визначають місце знаходження , використовуючи слова : біля, між, над, за, під,; напрямок зліва – справа, вверху- внизу.Користуються « лего» конструктором, складають при допомозі вихователя нескладні конструкції. Дають відповіді на запитання . Пояснюють свою відповідь: чому саме так? Емоційно сприймають сюрпризний підсумок заняття.
Високий – 3 Середній – 5
Достатній – 0 Початковий - 2
1. Продовжувати розвивати математичні здібності вихованців.
2. Приділяти достатню увагу розвитку конструктивних вмінь, логічного мислення , пам’яті.
3. Систематично працювати з дітьми початкового і середнього рівня за індивідуальною формою.
Сереня група «Бджілки
Пізнавальний, мовленнєвий розвиток.
Вихователь : Федорова А.В.
Присутніх дітей : 8
Переказують зміст твору: Поліна, Ліза, Віка, Настя. Описують предмети 3-4 реченнями. Діти відповідають роворять реченнями з використанням іменника, прикметника, дієслова, займенника. Придумують слова про ялинку : яка ялинка?
Високий – 6 Середній – 2
Достатній – 0 Початковий - 0
1. Продовжувати розвивати діалогічні і монологічне мовлення.
2. Працювати над звуковимовою у дітей , які цього потребують.
3. Поповнювати активний словник дітей.
4. Продовжити індивідуальну роботу з вихованцями середнього рівня розвітку .
Сереня група «Бджілки
Логіко – математичний розвиток
Вихователь : Федорова А.В.
Присутніх дітей : 8
Діти залюбки виконують математичні завдвня в поєднанні з розвитком мовлення, Ознайомлені з природним довкіллям, образотворчою діяльністю.Знають і розрізняють предмети за формою , кольором, розміром. Знають геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник, прямокутник.Упорядковують предмети за формою, кольором, величиною. Порівнюють групи предметів за кількістю. Розуміють поняття « більше»- « менше». Розрізняють місцезнаходження предметів в просторовому розташуванні ( перший, другий, третій, останній.) Рахують порядковою лічбою в межах 4. Називають числа в межах 4 та позначають цифрою. Утворюють число шляхом додавання до попереднього числа. Дають відповідь « Скільки?». Співвідностяь цифру і число; число з цифрою в межах 4. Виконують завдання на використання завдання на використання конструктивного матеріалу, на розвиток логічного мислення, дрібної моторики рук.
Високий – 4 Середній – 4
Достатній – 0 Початковий - 0
1. Продовжувати розвивати інтерес до математики, формування математичні вміння та навички.
2. проводити індивідуальну роботу з вихователями по розвитку мислення , пам’яті, уваги.
3.Залучити батьків до співпраці по розвитку математичних здібностей у дошкільників.
Старша група «Веселі мурашки
Комунікативний розвиток , Навчання елементів грамоти
Вихователь : Білоус В.А.
Присутніх дітей : 17
Вживають в реченні пестливі слова, вміють пидумувати та використовувати під час гри та спілкування. ( зимова тема: сніг – сніжок, вітер – вітерець, сани – санчати, шарф- шарфик). Знають загадки , вірші, руханки на зимову тему. Дають відповіді на питання яка? Який?( чарівна холодна, казкова, срібляста, святкова, сніжна, зоряна, пухнаста.) Діти складають описові розповідь за картиною . Дружньо працюють над виконанням завдвнь в команді .Активні під час гри в мовленнєві ігри « Придумай слово», « Скажи інше слово», « Придумай назву до сюжету». Склади речення за малюнком. Мають поняття про звуки мови. Виділяють звуки в словах ( на початку в кінці слова). Роблять звуковий аналіз одно, два складових слова. Називають та знаходять м’який, твердий, приголосний, голосний звук.У Дітей є уявлення про склад та поділ слів на склади.Розуміють що таке «речення». Більшість дітей придумують речення за поданим словом, малюнком.Ознайомленні зі схемою речення. Приймають участь у відтворенні речення в схемі. Позначають довгі та короткі слова.Вчаться робити висновки, підводити підсумок своєї роботи; визначають позитивні сторони співпраці з однолітками під час заняття.
Високий – 4 Середній – 7
Достатній – 4 Початковий - 2
Пропозиції :
1. Продовжити роботу по розвитку діалогічного мовлення та монологічного мовлення.
2. Розвивати словесну творчість дітей.
3. Проводити індивідуальну роботу з дітьми середнього та початкового рівня розвитку
Старша група «Веселі мурашки
Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі
Вихователь : Раль Я.В.
Присутніх дітей : 16
Діти активні, уважно слухають вихователя та
виконують вказівки. Знайомі з сенсорними
еталонами: колір, форма, величина. Порівнюють предмети за різними параметрами .
Класифікують предмети за формою , величиною, кольором, формою. Вміють рахувати
предмети та визначити їх кількість ; порівнювати різні множини за кількістю
предметів в межах 6 . Називають число від 1 до 6. Порівнюють та визначають
число більше – менше ( використовують знаки < ; >; =). Пощначають число
цифрою. Викладають цифри в порядку зростання( в межах 6). Є поняття кількість –
число – цифра. Використовують кількісну і порядкову лічбу. Виконують завдання
на артикулі: « Віднайди цифру та познач». Виконують завдання логічного
навантаження.Порівнюють предмети за величиною , знаходять місце розташування
предметів : вверху-ь внизу, зліва-справа, посередині. Називають геометричні фігури та
використовують еталон форми у практичних завданнях. Класифікують предмети та
видозмінюють геометричні фігури шляхом поділу на частини та складання з частин.
Грають в ігри , виконують індивідуальні завдання , проявляють ініціативу.
Високий – 3 Середній – 5
Достатній – 6 Початковий - 2
Пропозиції :
1. Продовжити розвивати математичні здібності у старших дошкільників.
2. Використовувати вправи і завдання на розвиток мислення пам’яті, іваги.
3. Розвивати пізнавальні інтереси , вчити дітей використовувати отримані знання в практичних ситуаціях.
4. Продовжувати роботу з дітьми середнього та початкового рівня розвитку.
Директор КЗДО
№1
Наталія МАЦІЄВСЬКА
Рівень досягнень дітей відповідно до програмою «Дитина»
за ІІ пірічча 2023/2024 навчального року
діагностика охватила 80 дітей
№ з/п | Освітня лінія | Загальний показник на I піврічча навчального року | |||
вис. | дост. | сер. | низ. | ||
1. | Мовлення дитини | 14% | 34% | 40% | 12% |
2. | Особистість дитини | 28% | 36% | 31% | 5% |
3. | Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі | 24% | 30% | 39% | 7% |
4. | Дитина у соціумі | 25% | 43% | 25% | 7% |
5. | Дитина у світі культури | 23% | 38% | 31% | 8% |
6. | Гра дитини | 39% | 42% | 13% | 6% |
7. | Дитина в природному довкіллі | 34% | 40% | 20% | 6% |
Рівень засвоєння освітніх ліній | 27% | 37% | 28% | 8% |
Рівень досягнень дітей відповідно до програмою «Дитина»
за I пірічча 2023/2024 навчального року
діагностика охватила 86 дітей
№ з/п |
Освітня лінія |
Загальний показник на
I піврічча навчального року |
|||
вис. |
дост. |
сер. |
низ. |
||
1. |
Мовлення дитини |
19% |
29% |
39% |
15% |
2. |
Особистість дитини |
29% |
27% |
25% |
6% |
3. |
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
31% |
32% |
30% |
11% |
4. |
Дитина у соціумі |
25% |
35% |
25% |
10% |
5. |
Дитина у світі культури |
19% |
29% |
31% |
9% |
6. |
Гра дитини |
36% |
40% |
37% |
6% |
7. |
Дитина в природному довкіллі |
29% |
40% |
25% |
6% |
Рівень засвоєння освітніх ліній |
28% |
34% |
29% |
9% |
Рівень досягнень дітей відповідно до програмою «Дитина» за IІ пірічча 2022/2023 навчального року
Відповідно до річного плану роботи ЗДО №1 на 2022-2023 навчальний рік, з метою визначення рівня сформованості знань, умінь і навичок дітей в закладі дошкільної освіти в періоди з 22.05.2023 по 26.05.2023 року, була проведена педагогічна діагностика рівня компетентності дітей всіх вікових груп .
В результаті діагностики з’ясовано, що вся освітньо - виховна робота з дітьми планується і проводиться відповідно до Базового компонента дошкільної освіти, програми «Дитина», Інструктивно-методичного листа «Про організовану і самостійну діяльність дітей у дошкільному навчальному закладі», методичних рекомендацій щодо організації навчально-виховного процесу з дітьми старшого дошкільного віку та інших нормативних документів в галузі дошкільної освіти.
Результати, отримані під час вивчення освітнього процесу у всіх вікових групах, свідчать про те, що робота ведеться на належному рівні. Процеси життєдіяльності протягом дня здійснюються відповідно до режиму дня, інтересів та запитів дітей.
У всіх групах створене доцільне розвивально-предметне середовище з відповідними осередками для проведення організованої та самостійної діяльності дошкільнят, яке забезпечує різні види їх активності.
За підсумками контрольних зрізів в середньому по КЗДО високий рівень складає 21 %, достатній — 39 %, середній — 32 %, низький — 19 % дітей.
№ з/п |
Освітня лінія |
Загальний показник на
IІ піврічча навчального року |
|||
вис. |
дост. |
сер. |
низ. |
||
1. |
Мовлення дитини |
11% |
50% |
28% |
11% |
2. |
Особистість дитини |
19% |
49% |
32% |
8% |
3. |
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
25% |
38% |
28% |
9% |
4. |
Дитина у соціумі |
24% |
32% |
37% |
7% |
5. |
Дитина у світі культури |
21% |
29% |
39% |
11% |
6. |
Гра дитини |
21% |
50% |
24% |
5% |
7. |
Дитина в природному довкіллі |
24% |
28% |
34% |
14% |
Рівень засвоєння освітніх ліній |
21% |
39% |
32% |
19% |
Немає коментарів:
Дописати коментар