Комунальний заклад
дошкільної освіти №1 здійснює освітню діяльність відповідно Статуту,
затвердженого Рішенням міської ради від 10.04.2020 р. № 908-VII/І.
Проектна потужність закладу дошкільної освіти складає 120 місць, фактична
наповнюваність станом на 01.11.2023р. - 105 дітей . Освітній процес
здійснюється виключно українською мовою. Додаткових освітніх послуг заклад не
надає.
Історична довідка
Заснований заклад дошкільної освіти як ясла – садок в 1949 році.
В
лютому 1968 року при ясла – садок було відкрито групу дошкільного віку.
В
1975 році почав працювати новий двоповерховий корпус дошкільного навчального
закладу , який знаходиться на балансі Березівської міської ради.
В
2005 році відбулося перейменування ясла – садок в Березівський дошкільний
навчальний заклад №1 комбінованого типу.
В
2020 році рішенням сесії Березівської міської ради відбулася зміна назви на
Комунальний заклад дошкільної освіти №1 Березівської міської ради
Одеської області.
Будівля дошкільного навчального закладу знаходиться далеко від проїзної
частини , в затишному куточку міста , має зелену зону та огороджена парканом.
Прикрасою є дуби – велетні , яким понад 200 років.
Проектна потужність закладу розрахована на 120 місць та 6 груп .
Станом на 2024-2025 н.р. в закладі функціонує 5 груп , 1- група раннього віку з
наповнюваністю 15 дитини , 4 – груп дошкільного віку з наповнюваністю 85 дитина , загальна кількість дітей що відвідують заклад 100 дітей .
Режим роботи щоденно з 7:30 до 18:00 окрім суботи , неділі . На першому поверсі
розміщені медичний блок, харчоблок, пральня .
Для
кожної вікової групи обладнано ігрові майданчики з тіньовими навісами ,
пісочниками , малими спортивними формами.
Освітню роботу з вихованцями здійснюють 11 педагогів ( 8- вихователів , 1 - музичний керівник, 1- вихователь – методист, 1 - директор КЗДО ).
Освітньо – кваліфікаційний рівень педагогів : вища освіта- 4 педагоги, бакалавр – 3 педагога , молодший спеціаліст – 4 педагогів .
Кваліфікаційні категорії : І категорія – 4 педагога, ІІ категорія – 1 педагога, спеціаліст – 4 , відповідає займаній посаді - 1, без категорії - 1
Мова
навчання українська.
Освітній процес у закладі
дошкільної освіти здійснюється згідно Базового компоненту дошкільної освіти ,
яка є Державним стандартом дошкільної освіти України . Реалізується за
допомогою програми розвитку дитини дошкільного віку « Дитина ».
Пріоритетні напрямки роботи закладу
Заклад забезпечує реалізацію освіти , її фізичний , розумовий і духовний
розвиток , соціальну адаптацію та готовність продовжувати освіту. У 2023-2024
навчальному році працює над проблемою « Формування логіко - математичного
аспекту дошкільників від цікавої математики до логіко - математичного розвитку
».
Пріоритетними
напрямками роботи є:
- створення розвивального
життєвого простору, найсприятливішого для гармонійного і різнобічного розвитку,
системного виховання і навчання дітей в ранній та дошкільний період;
- охорона життя і
здоров’я дітей, оновлення та удосконалення форм, змісту, методів
фізкультурно-оздоровчої роботи і шляхів формування у дошкільників ціннісного
ставлення до власного здоров’я;
- формування
життєвої компетентності малюків за освітніми лініями «Особистість дитини»,
«Дитина в соціумі», «Дитина в природному довкіллі», «Дитина в світі культури»,
«Гра дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Мовлення дитини»;
- оновлення стратегії і
тактики взаємодії педагогів з батьками.
- впровадження передових
педагогічних ідей, розробок, новітніх технологій, що сприяють ефективному
розвитку пізнавальних здібностей малюків в різних видах дитячої діяльності;
Інформація про впровадження реформи «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»
Для
подальшого полегшеного переходу дітей до школи та з метою наступності в роботі
закладу дошкільної освіти реалізується :
- поглиблений інтерес до
життя в школі;
- надання допомоги
батькам у підготовці д школи ;
- проводяться екскурсії
до школи ;
- знайомство та взаємодія
дошкільнят з вчителем та учнями початкових класів;
- діти відвідують
підготовчі заняття для майбутніх першокласників;
- взаємодія педагогів ЗДО
та вчителів;
- спільні батьківські
збори з педагогами ЗДО та вчителями початкових класів ;
- зустріч батьків з
майбутніми вчителями .
В
закладі створені умови , що забезпечують комфортний перехід старших
дошкільнят до школи:
- дитяча
бібліотека;
- куточок природи;
- зона для гри , оснащена
настільними іграми , інвентарем для рухливих ігор;
- зона художньо – творчої
діяльності з полицями для зберігання приладдя та стендом для змінної
виставки дитячих робіт;
- зона відпочинку з
килимом для сидіння та гри ;
- зона вихователя ( стіл,
стілець, контейнери для зберігання дидактичного матеріалу).
Наступність забезпечує поступовий перехід від попереднього вікового
періоду до нового , поєднання щойно здобутого дитиною досвіду з попереднім.
Освітня робота в закладі дошкільної освіти спрямована на вимоги , які будуть
пред’явлені дітям в школі. Знання набуті в закладі дошкільної освіти
стануть опорою вчителя при подальшому навчанні старших дошкільників , та будуть
активно використовуватись дітьми у навчальному – процесі.
Немає коментарів:
Дописати коментар